اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۴۲۷۳
موانع تراکتور برای جذب مهاجم خارجی
باشگاه تراکتور برای جذب یک مهاجم خارجی با موانع جدی رو به رو شده است.
۱۶:۳۸ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
وانانیوز|

باشگاه تراکتور این روزها به دنبال جذب یک مهاجم خارجی است و پس از قرار گرفتن حامد پاکدل در لیست مازاد، در تلاش است با آوردن یک مهاجم خارجی به ایران، خط حمله خود را تقویت کند.

البته در این راه مشکلاتی برای باشگاه تراکتور ایجاد شده است. ایمن حسین، مهاجم عراقی یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های پاکو خمز برای حضور در تراکتور است. مهاجمی که در روزهای ابتدایی‌ مدنظر قرار گرفتن این تیم، پیش‌بینی می‌شد با حدود ۲۵۰ هزار دلار شرایط انتقالش به جمع سرخ‌پوشان تبریزی قطعی شود اما اکنون با درخواست برخی باشگاه‌های داخلی دیگر برای به خدمت گرفتنش به شکل عجیبی قیمتش افزایش پیدا کرده است.

مدیران تراکتور با یک مهاجم انگلیسی نیز در روزهای اخیر مذاکراتی داشته‌اند اما با وجود توافقات ابتدایی، این بازیکن به تراکتور اعلام کرده برای سفر به ایران باید خانواده‌اش نظر نهایی خود را اعلام کنند.

با توجه به اینکه تراکتور در حال حاضر آلوارو خیمنز، گوستاوو واگنین، ریکاردو آلوز و صفا هادی  را به عنوان بازیکن خارجی در لیست دارد و محمد نادری هم به دلیل انتقال قطعی‌اش از آلتای اسپور ترکیه، جزء سهمیه خارجی این تیم قرار می‌گیرد، باشگاه تبریزی اکنون فقط یک سهمیه خارجی می‌تواند جذب کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: تراکتورسازی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین